06 kwietnia 2010

The passion’s there


I już po świętach. Jak zawsze szybko zleciało. Wczoraj ledwo przeżyłam lany poniedziałek. Nie ma to jak być oblanym 'małym' wiaderkiem, prawda? Oczywiście nie obyło się bez pistoletów na wodę i innych, ahaha. Późno wróciłam do domu, bo zostałam aż tak zmoczona, że musiałam poczekać aż wszystko się wysuszy. A dzisiaj ostatni dzień lenistwa, który zamierzam spędzić w domu, a dopiero wieczorem wyskoczyć do centrum na zakupy :) Jestem zawiedziona pogodą, było tak pięknie. A tu wczoraj padał deszcz i jeszcze dzisiaj jest pochmurno, chociaż i tak mnie to nie powstrzyma. Ale nic, trzeba zacząć planować weekend, chociaż od jutra zacznie się totalna porażka, którą jest szkoła. Przerażają mnie te wszystkie sprawdziany, kartkówki, w piątek jeszcze mamy jeszcze jakis występ/wyjazd, sama już nie wiem. Ale i tak najlepsze jest to, ze niedlugo mój czerwiec! haha. Okej, trzeba dzisiaj wypoczywać. Żeby nie przedluzac, dodaję zdjęcia i lece na film.










Zdjęcia: weheartit, trumbl.

15 komentarzy:

  1. dzięki : * tez Cię dodam, postaram się jeszcze dzisiaj, bo nie chce mi się logować : * i w ogóle baw się dobrze na tym wyjeździe czy występie, blah blah nie wiesz gdzie mogę marmurki dostać : (

    OdpowiedzUsuń
  2. łał , jesteś naprawde wybitną pania fotograf , masz naprawde świetne pomysły , ejstem pod wrażeniem xd

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ja robiłam te zdjęcia, skąd je wziełam, napisałam pod nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ahha , niestety nie zauważyłam , ale i tak pochlebaim wybrania akrat ich , mają coś w sobie ;)

    a torebka , równeiż mi się strasznie podoba , choziaż rączki niezbyt są wytrzymałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. również , a więc będziemy się wspierać nawzajem , bo ja jeszcze nie bardzo się w tym wszystki łapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o to napenwo z miłą chęcią , będę korzystać z twoich wskazówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. honey bardzo ceni Lady Gage
    pozdrawiam ofc honey

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam na to czasu. odezwę się gdzieś za tydzień. ; ) a u ciebie jak tam ?

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie ma takiego zwyczaju. no i teraz jestem w głębokiej rozpaczy ze względu na tą szkołę. serio. chyba zaraz czegoś dostanę. poza tym spoko.

    OdpowiedzUsuń
  10. piąte od góry najlepsze! dodaję ]:->

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo! ty też masz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jej cudowne, cudowne i inspirujace zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń